Subject: Vs: Uus Ravimiseadus
From: "Marko Tiisler" <[email-masked]>
To: Keiu Põderson <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Mar 2024 09:27:00 +0200

Saatja: Marko Tiisler
Saatmisaeg: neljapäev, 4. jaanuar 2024 15:22
Adressaat: Viigand, Karmen (Ext) <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Uus Ravimiseadus

Tervist!

Olete õigesti aru saanud. Õigusloome eesmärk oli vähendada muuhulgas
halduskoormust, et uurijad ja uuringupersonal saaks keskenduda uuringu
läbiviimisele. Logiraamatute kaudu säilib endiselt ka liikumiste ülevaade.
Teavitamine on nõutud uuringus kasutatava täiendava ravimi korral, mil
puudub müügiluba EMPs.

Lugupidamisega

Marko Tiisler
Ravimiamet
Järelevalveosakond
Sisse- ja väljaveo järelevalve büroo juhataja

Tel 737 4140
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1
50411 Tartu
www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee/>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.

Saatja: Viigand, Karmen (Ext) <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 4. jaanuar 2024 15:11
Adressaat: Marko Tiisler <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Uus Ravimiseadus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Marko Tiisler

Lugesin uut Ravimiseadust ja tahaksin täpsustada ravimi uuringutega
seonduvat ravimite sisse- ja väljavedu.

Kas ma saan õigesti aru, et kui ravimiuuringu raames tuuakse ravim
Eestisse Euroopa Majanduspiirkonna riigist (näiteks Läti, Saksamaa), siis
enam sisse- ega väljaveo teavitust teha ei tule?

Kas teavitus tuleb teha ainult selliselt juhul, kui uuringus kasutataval
täiendaval ravimil ei ole müügiluba üheski Euroopa Majanduspiirkonna
riigis? Niipea, kui mõnes riigis on luba olemas, ei kohaldu enam üldse
teavitamise nõuet?

Laias laastus tuleb edaspidi teavitada vaid üsna harvadel kordadel?

Suur tänud juba ette!

Parimate soovidega/ Best regards,

Karmen Viigand, MSc

Senior Clinical Research Associate
ICON Strategic Solutions
Providing service for Novartis

MOBILE : +372 5656 3649
EMAIL : [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

SIA Novartis Baltics
Estonian Branch
Pärnu mnt 141
11314 Tallinn
Estonia

Saatja: Viigand, Karmen (Ext) <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 3. jaanuar 2024 16:07
Adressaat: Ravimiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Koopia: Ojala, Oie (Ext) <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Merkulova, Anna (Ext)
<[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; Tellismae, Tea (Ext) <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Uus Ravimiseadus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Hea uut aastat!

Lugesin uuenenud Ravimiseadust ja tahaksin täpsustada just kliiniliste
uuringutega seonduvat.

Varasemalt oli nõutav, et uuringuravimite sisse- ja väljaveol tuleb
teavitada Ravimiametit 5 tööpäeva jooksul, aga tundub, et ka see on nüüd
muutunud.

Kas oleks võimalik täpsustada, millised on edaspidi nõuded ravimite sisse-
ja väljaveol seoses ravimiuuringutega? Kas ja kuidas peaksime teavitama
Ravimiametit uuringuravimi sisse- ja väljaveost?

Suured tänud juba ette!

Parimate soovidega/ Best regards,

Next planned OOO: 27Dec2023 – 29Dec2023

Karmen Viigand, MSc

Senior Clinical Research Associate
ICON Strategic Solutions
Providing service for Novartis

MOBILE : +372 5656 3649
EMAIL : [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

SIA Novartis Baltics
Estonian Branch
Pärnu mnt 141
11314 Tallinn
Estonia